omniture

Huion Lancar Inspiroy H420X, H580X, dan H610X: Edisi Khas Ulang Tahun Kesepuluh untuk Perkasa Setiap Artis di Seluruh Dunia

Huion
2021-04-12 15:00 39

SHENZHEN, China, 12 April 2021 /PRNewswire/ -- Untuk meraikan ulang tahun kesepuluh, Huion mengumumkan tiga tablet pen siri Inspiroynya hari ini, iaitu H420X, H580X, dan H610X. Tersedia dalam tiga saiz, tablet pen ini dibina untuk memenuhi lebih banyak keperluan kreatif pengguna berbeza serta memberikan mereka pengalaman melukis yang selesa dan semulajadi.

Huion Inspiroy H420X/H580X/H610X
Huion Inspiroy H420X/H580X/H610X

 

Huion Inspiroy H420X/H580X/H610X
Huion Inspiroy H420X/H580X/H610X

Warisan klasik

Di sepanjang sepuluh tahun lalu, Huion telah memperkenalkan sebilangan besar produk yang telah memudahkan penciptaan pengguna di seluruh dunia. Sebagai produk pengganti tablet pen paling popular Huion, H420X, H580X, dan H610X menampilkan teknologi input canggih dan harga berpatutan yang sama seperti pendahulu mereka sambil membawakan prestasi dan reka bentuk luaran ke tahap baharu.

Tablet baharu untuk memenuhi lebih banyak keperluan

Huion mereka ketiga-tiga tablet pen ini dalam cara yang ketat, H420X, H580X, dan H610X kesemuanya menerapkan reka bentuk panel penutup penuh yang mengurangkan ketebalan mereka hingga kurang daripada 8 mm. Tepian bulat bersama dengan kawasan rehat telapak tangan yang dikecilkan mencipta sokongan ergonomik untuk mengurangkan keletihan tangan pengguna dengan berkesan. Sebagai tablet pen yang paling kompak dan senang dibawa antara ketiga-tiga peranti ini, H420X menampilkan kadar laporan yang dipertingkatkan sebanyak 300PPS, mencipta peranti yang sempurna untuk memainkan OSU dan membuat lakaran pantas. Sementara H580X dan H610X yang dilengkapi dengan 8 kekunci tekan boleh diatur cara dan kawasan kerja yang lebih luas menyediakan pengguna dengan lebih banyak pilihan untuk ciptaan produktif mereka.

Di samping itu, tablet pen ini direka dengan keserasian yang kuat untuk memberikan pengguna pengalaman bekerja yang lancar dengan peranti yang menggunakan Windows, macOS, Android, dan ChromeOS. Pen digital PW100 yang dilengkapi dengan teknologi EMR bebas bateri canggih dan 8192 tahap kesensitifan tekanan memastikan garisan autentik dan jelas dihasilkan dalam kelebaran dan keresapan yang berbeza apabila tekanan yang diberikan berubah.

Teknologi teras untuk kualiti yang baik

"Edisi khas tablet pen ini benar-benar mewakili aspirasi asal Huion," kata pegawai produk Leo. "Dikuasakan oleh teknologi penghasilan semula tulisan tangan yang dibangunkan sendiri oleh Huion dan reka bentuk luaran yang teliti, keseluruhan kualiti produk aras permulaan ini dibawa ke peringkat baharu. Sebagai pembekal profesional untuk peranti input tulisan tangan, Huion akan tetap teguh dalam misi untuk mencipta dan meneroka lebih banyak produk yang luar biasa untuk memperkasa setiap artis di seluruh dunia untuk mencapai lebih lagi."

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk Huion, sila kunjungi www.huion.com.

 

 

 

Source: Huion
Related Links:
Keywords: Art Computer/Electronics Consumer Electronics Entertainment Household/Consumer/Cosmetics Office Products Retail New products/services